2.04.2014

Blond inspiracje.


Blond inspiracje...

Czyli zdjęcia, które sprawiają, że chce się dbać o  włosy i zapuszczać je. A oto fotki , które warto zobaczyć :)Większość zdjęć to obrazki po prostu znalezione na necie, ale znajdzie się też tu kilka celebrytek jak na przykład Taylor Swift czy Kristen Bell. Starałam się aby nie podebrać komuś prywatnego zdjęcia, podlinkowałam, co się dało.
Ps. Wybaczcie jeśli zdjęcia są rozrzucone, albo porozjeżdżane - Blogger nie ma zbyt rozbudowanego narzędzia edycji grafik.








 Wszystkie grafiki z tego posta  znalezione przez Google, jeśli ktokolwiek wyraża sprzeciw wobec ich zamieszczania, proszę o kontakt a niezwłocznie zostaną usunięte.

 

link

http://www.polyvore.com/roleplay_characters_sets_made/collection?id=2380482
link

link


link
link





http://i.iplsc.com/-/0002TGXVR5ELUHVW-C114.jpg
link


 Wszystkie grafiki z tego posta  znalezione przez Google, jeśli ktokolwiek wyraża sprzeciw wobec ich zamieszczania, proszę o kontakt a niezwłocznie zostaną usunięte.





link
I trochę fantazyjnie z udziałem blondu i innych kolorów.

link

link
Odważyłybyście się na lawendowe włosy ?

2 komentarze:

  1. Szkoda byłoby mi włosów na taki lawendowy wybryk, jestem na nie :-D
    Niektóre włosy mnie zachwyciły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, te pastele to są cudowne. :D Włosy blond także, szczególnie te naturalne. Zazwyczaj też ich właścicielki są takie.. delikatne i anielskie. Mogę sobie oczywiście pomarzyć, bo nie zejdę do blondu nawet jakby mnie przypalali. :)

    OdpowiedzUsuń