09.09.2015

KONKURS KONKURS KONKURS !

Tym razem oficjalnie i już na początku zapowiem - nagrodzone zostaną trzy osoby. 
Jest to druga obiecywana edycja konkursu, gdzie do zdobycia jest ponownie portret w formacie cyfrowym. Zasady w sumie takie same jak poprzednio (link)
Niektóre z Waszych rysunków z poprzedniego konkursu są już zamieszczone w EmGalerii. Możecie zobaczyć mniej więcej czego się spodziewać. Tym razem ponownie możecie poprosić o portret własny lub jakikolwiek inny zechcecie.


Jedynymi warunkami uczestnictwa są :
 -zgłoszenie pod tym postem wedle wzoru (bycie obserwatorem bloga ) i odpowiedź na nietrudne pytanie.


Obserwator :  *
Zgadzam sie na wykorzystanie wizerunku do wykonania pracy artystycznej.
Mail: **
Odpowiedź na pytanie :  ***

 * login konta google, w nawiasie można dodać login fb jeśli obserwujecie także ElleEm
**mail możecie napisać ze słowem "małpa" aby utrudnić zadanie automatom spamującym
*** JAKIE JEST WASZE NAJMILSZE WSPOMNIENIE Z TEGO LATA ?  


 Możecie zgłaszać się od dziś do końca września.  O wynikach uzyskanych drogą losowania napiszę na początku października na Facebooku i tutaj (na dole tego wpisu).

Oto baner- ilustracja, jeśli zechcecie gdzieś udostępnić informację o tymże konkursie. Będzie mi miło. 


Rzecz jasna przypominam, iż to rozdanie także nie podlega niczyim zewnętrznym regulaminom a ja jestem jedyną osobą decydująco- weryfikująco- wykonującą.Wszelakie spory są rozstrzygane przeze mnie.

Przypominam też o tym, iż wygrana i wykonanie rysunku jest równoznaczne ze zgodą na ewentualne późniejsze umieszczenie rysunku w teczce/portfolio rysownika (chyba że poinformujecie mnie w trakcie realizacji w mailu o innej decyzji, to oczywiście ją uszanuję). Prywatne zaś zdjęcia nie są nigdzie zamieszczane i kasowane po wykonaniu pracy. W razie pytań możecie pisać przez formularz kontaktowy w prawym pasku bocznym lub na mail :
W związku z ostatnimi atakami hakerów (czy też podrzędnych podszywających się oszustów) zastrzegam, iż nie będę Was prosiła o żadne smsy, klikanie w linki, pobieranie kodów za symboliczne kwoty itp. 

Wasz rysunek powstanie u mnie w pracowni na podstawie nadesłanego mailowo materiału i tą samą drogą  w ciągu (przypuszczalnie) tygodnia  odesłany w formie wysokiej jakości skanu jako gotowe dzieło. 

 Zapraszam !


-----------------------
Tutaj wypatrujcie ogłoszenia wyników na początku października.
|>
|>
|>               


   PO ODBIÓR NAGRÓD ZAPRASZAM  :

Chabrowe wariacje

Eulallia e-blondynka

Zuza 

Czekam na wasze zdjęcia pod wyżej wymienionym adresem mailowym. Do każdego zgłoszenia możecie oczywiście dopisać uwagi. W razie wątpliwości, pytań zerknijcie do poprzedniego rozstrzygniętego konkursu gdzie pisałam nieco więcej o zasadach lub po prostu piszcie bezpośrednio. A i proszę użyć adresów mailowych, które podałyście w zgłoszeniach. Ja prace postaram się wykonać w ciągu kilku dni od otrzymania materiałów i przesłać w skanie wysokiej jakości w mailu zwrotnym.  Do zobaczenia !




10 komentarzy:

  1. Właśnie dziś sobie pomyślałam o takim portrecie,a tu zaglądam do Ciebie i jest konkurs . Z miłą chęcią się zgłoszę.
    Obserwator : Chabrowe wariacje
    Mail: karokarolina94małpagmail.com
    Odpowiedź na pytanie :Moim najmilszym wspomnieniem z tego lata są wakacje w Holandii i Niemczech i oczywiście lot samolotem <3
    Dodatkowo dodałam baner: http://chabrowe-wariacje.blogspot.com (na dole bloga)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwator: Eulallia e-blondynka
    mail: ewelina2011r@interia.pl
    odpowiedź: Najmilszym wspomnieniem tego lata były wyjazdy na kajaki z najbliższymi mi osobami. Trasę ośmiu kilometrów przepływaliśmy (aż) w 5 godzin :) ale i tak czuliśmy niedosyt :)
    Banerek dodany: http://eulallia2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwator:Beata.
    mail:beatabr6@wp.pl
    odowiedz: Moim najmilszym wspomnieniem z tego lata jest wypoczynek w Świnoujściu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwator : J.M.K. Janas
    Zgadzam sie na wykorzystanie wizerunku do wykonania pracy artystycznej.
    Mail: j.m.k.janas@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie : Najmilszym wspomnieniem z tych wakacji jest moja wizyta w zamku w którym kręcili Harry Potter'a. Jestem fanką serii od lat :D Kupiłam mnóstwo przecudownych pamiątek i zrobiłam wiele wspaniałych zdjęć. No i oczywiście zwiedziłam Wiele innych ciekawych miejsc w Szkocji, oraz zaliczyłam tam relaksujący wyjazd w góry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwator : Carmen Carmel
    Zgadzam się na wykorzystanie wizerunku do wykonania pracy artystycznej.
    Mail: krawkass@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie : Moim najmilszym wspomnieniem z tego lata jest wyjazd do Niemiec <3 Miałam świetną ekipę i te dwa tygodnie były p-r-z-e-c-u-d-o-w-n-e :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwator: Karolina Blochel
    Zgadzam się na wykorzystanie wizerunku do wykonania pracy artystycznej.
    Mail: blochelkarolinamałpagmail.com
    Odpowiedź na pytanie: Najmilsze wspomnienie tego lata to... wesela, których miałam w tym roku prawdziwy wysyp :)
    Dodatkowo baner na: http://minona.wix.com/mailboxfullofworld

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwator : Zuza
    Zgadzam sie na wykorzystanie wizerunku do wykonania pracy artystycznej.
    Mail: fraglesik08małpagmail.com
    Odpowiedź na pytanie : Wspomnieniem z tego lata, które najbardziej mnie cieszy, jest obrona pracy licencjackiej. Włożyłam w to dużo wysiłku, który się opłacił i dlatego wspominam obronę z uśmiechem na ustach :)
    Dodałam baner: dialoginaiwne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwator : oxdragonxo
    Zgadzam sie na wykorzystanie wizerunku do wykonania pracy artystycznej.
    Mail: wiktoria185000małpagmail.com
    Odpowiedź na pytanie : Moim najmilszym wspomnieniem z wakacji jest tradycyjnie wyjazd nad morze, uwielbiam jeździć tam z rodziną :) Szum fal wieczorem, o zachodzie słońca najlepszy, z dala od trosk i problemów, które zostawiamy w domu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwator : Rozalia59 (na fb: Rozalia D.)
    Zgadzam sie na wykorzystanie wizerunku do wykonania pracy artystycznej.
    Mail: rozalia59@onet.pl
    Odpowiedź na pytanie : Piękny słoneczny letni dzień, w którym zjechała się cała moja rodzina, dosłownie wszyscy, nawet ci których nie widziałam od kilkunastu lat. Wspaniały dzień, prawie jak Swięta Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwator : Ke$ha DIY
    Zgadzam się na wykorzystanie wizerunku do wykonania pracy artystycznej.
    Mail: diy.kesha@gmail.com
    Odpowiedź na pytanie : Moim najlepszym wspomnieniem tego lata było chyba powiadomienie, że zostałam redaktorką działu 'uroda' w gazetce internetowej ^^

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie ma znaczenie ! Skomentuj :)