18.05.2015

WYNIKI KONKURSU (12-04 -17.05)

Oto wyniki pierwszego konkursu na ElleEm.

Zgłosiło się do mnie 11 osób, z czego nawet kilkoro nowo przybyłych obserwatorów.
Niedużo Was wszystkich, ale i tak jest mi bardzo miło, że pomysł spotkał się z zainteresowaniem.
 Długo zastanawiałam się jak Was nagrodzić a jako, że to zależy wyłącznie ode mnie postanowiłam wybrać TRZY osoby by otrzymały nagrodę " główną" .
Pozostałe 8 osób również postanowiłam nagrodzić.





Nagroda główna czyli malunek na który poświęcę trochę czasu, pobawię się ze światłocieniem i tak dalej  poleci na maila  :
Ewy Bl oraz  Małgosi M.M. i Kamili z hair world. 

 ADRES dla Waszych fotek : elleem@wp.pl
W razie jakichkolwiek kłopotów ze strony skrzynki mailowej dajcie znać przez formularz kontaktowy, komentarz albo fb. 

I reszta dziewczyn, które się zgłosiły -  każda z Was, która podeśle do końca maja 2015 jakieś fotki - otrzyma szybki szkic, również na maila.
Musicie jedynie po prostu same się odezwać, podesłać swoje zdjęcia. To też po części zweryfikuje Wasze zgłoszenia i zaangażowanie.

Pierwsze w terminie  zostaną oczywiście zrealizowane prace dla trójki powyżej.  Pozostali będą otrzymywać swoje nagrody w mailach zwrotnych - przypuszczam- w ciągu kolejnych dni, zależy w jakiej kolejności i częstotliwości zostanie do mnie nadesłany materiał zdjęciowy do pracy. Nie określam sobie końcowego terminu, ale postaram się wykonywać rysunki na bieżąco i mam nadzieję każdy będzie miał swoją nagrodę do końca czerwca.

Uprzejmie tez proszę aby maile z fotkami w załącznikach, miały w tytule wiadomości lub w treści Wasze "stopki " zgłoszeniowe. Jeśli jesteście u mnie po raz pierwszy- musicie się podpisać tak samo jak zgłosiliście. Sprawdźcie jedynie czy Wasze " obserwacje" bloga itp  faktycznie działają, bo nie chcę nikogo załatwiać negatywnie z powodu niedopatrzenia.
Mam nadzieję, że Wszyscy będą zadowoleni ! Ci, którzy właśnie pożałowali, że nie zgłosili się do konkursu mogą dać mi znać przez formularz kontaktowy. Być może wtedy za jakiś czas zorganizuję podobną akcję.


ZAINTERESOWANYCH ZDOBYCIEM RYSUNKU POZA KONKURSEM ZAPRASZAM TUTAJ, A PORTFOLIO NIEKTÓRYCH PRAC AUTORKI ZNAJDZIESZ TU

5 komentarzy:

  1. jej jak super! bardzo mi zależało! dziękuję slicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkic dowolnej fotki? Nawet lepiej! Świetnie to zorganizowałaś :) muszę coś poszukać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem niesamowicie szczesliwa i strasznie dziekuje - zawsze marzylam o takim malunku :))) Wspaniale postapilas nagradzajac rowniez pozostale osoby :) Postaram sie jak najszybciej podeslac zdjecie, musze zerkac, co tam ciekawego mam ;) Dziekuje Kochana :*!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo!!! Ale się ciesze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje zwycięskiej trójce ! :) To bardzo fajny pomysł by nagrodzic szybkimi szkicami również reszte uczestniczek. Już szykuje sobie zdjęcie do wysyłki :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie ma znaczenie ! Skomentuj :)