11.03.2015

Krótka relacja z testu klocków Duplo.







TestMeToo - dołącz do nas

Parę miesięcy temu zarejestrowałam się na serwisie TestMeToo i niedawno otrzymałam pierwszą przesyłkę produktu do przetestowania. Oczywiście bezpłatnie, w zamian za recenzję i udostępnienie dalej swojej opinii. Bardzo miłe zaskoczenie. Dziecko uszczęśliwione. A klocki faktycznie warte uwagi. Komplet który dostaliśmy to "Mój pierwszy domek", który na stronie producenta cena można kupić za 79 zł. Szczerze polecam, jeszcze nie widziałam żeby młody tyle godzin poświęcał jednej zabawce. Genialne :) Więcej szczegółów zobaczycie po kliknięciu w baner "Sprawdzony ,polecany.."

3 komentarze:

  1. Ciekawe czy mojemu Synkowi by się spodobało? Jestem na etapie szukania prezentu urodzinowego dla Niego i szukam na razie pomysłu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie klocki byłyby świetnym pomysłem. W sieci Toy planet można dostać katalog wszystkich dostępnych zestawów. Tam to dopiero jest w czym wybierać - cyrk, dzikie zwierzęta, straż pożarna,budowa, zamek, kolej, Pioruś Pan, Piraci, Policja, Zoo, Farma...

      Usuń
  2. Klocki faktycznie godne polecenia, pamietam, jak moja Mloda (obecnie 14 letnia Pannica ;)), sie nimi zachwycala ;)

    OdpowiedzUsuń