31.12.2014

TAG :Liebster Blog Award II

Z tytułu nominacji od autorki mlodabloguje.blogspot.com mam nowe pytania i odpowiedzi. Tutaj jest moja pierwsza nominacja i mój opracowany wcześniej zestaw pytań. Do dalszej zabawy zapraszam obserwatorów posiadających blogi.








1. Jaka jest twoja ulubiona słodkość ?
Słodkie całuski. A tak poważnie to czekoladki lodowe i Bueno.

2. Jak wyglądałyby twoje wymarzone wakacje?
Sceneria zabytków włoskiego renesansu Florencja, Wenecja.




3. Brałaś udział w jakimś blogowym konkursie/rozdaniu? Udało ci się coś wygrać?
Bardzo rzadko biorę udział w rozdaniach, bo jakoś nie mam cierpliwości na śledzenie ich wyników. Tak po prostu.

4. Sylwester spędzony w rodzinnym gronie vs wielka impreza sylwestrowa?
Kompromis - rodzinne grono na  imprezie. Wspólna zabawa w jakimś klubie, na koncercie czy coś takiego.O ile to jest wogóle wykonalne.


5. Co skłoniło cię do utworzenia bloga?
Jeśli mam być szczera za pisanie bloga wzięłam się podczas przerwy od pracy na wychowanie dziecka. Po to aby całkiem nie zdurnieć od pieluch, klocków i świnki Peppy.


6. Ulubione zwierzę?
Psy. Jest u mnie na blogu Tag 10 faktów o mnie. Możecie tam zobaczyć moje stwory.


7. Jaki jest twój wymarzony zawód?
Fotograf. Artysta, Geniusz :)

8. Długa, gorąca kąpiel vs szybki prysznic ?
Gorący prysznic.

9. Film z przyjaciółmi vs  książka czytana w domowym zaciszu?
Film w domowym zaciszu z rodziną.
link

10. Jak walczysz ze stresem?
Nie walczę, nie tłumię, wyładowuję. Przeważnie też stres odreagowuję długimi spacerami.

11. Stawiasz sobie noworoczne postanowienia? Udaje ci się je wypełnić ?
Noworoczne nie, ale lubię stawiać sobie wyzwania na określony termin. Na przykład latem jeżdżę rowerem 5 razy w tygodniu na dłuższe dystanse. Albo postanawiam obejrzeć wszystkie dostępne pełnometrażowe anime Hayao Miyazaki.
link
Mam nadzieję, że się podobało :)
Przy okazji kochane Czytelniczki - życzę udanej zabawy sylwestrowej i wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

2 komentarze:

  1. Wszystkiego dobrego :) mem z kotem daje do myślenia, hehe. Piesiu śliczny, kiedyś chciałabym wziąć podobnego ze schroniska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten mem to czysta prawda, dziś sprawdzałam wyniki rozdań które powinny zakończyć się 26,27,29... i nic nie ma :|
    Szczęśliwego nowego roku ;*

    OdpowiedzUsuń